REA...

REA... Idag åkte jag och mamma till sickla för att köpa inneskor och en väska (AKA skol saker). Skorna var tortyr.
 När jag känner mig nere så gillar jag att behandla mig själv, kläder krymper i tvätten (när din bror tvättar), ibland så finns det inte mat i kylen, men skor passar alltid.
 Iallafall, Jag hittade några stövlar med klack, och några utan, sen drar min mamma fram några ganska skor, och jag skulle köpa inneskor också. Aja jag valde dem utan klack.

Det coola med den här REA:n var att när jag skulle hitta väskan.
 Det var en blå Björn Borg väska som skulle normalt skulle kosta runt 800kr, kostade 200 SPÄNN!! DE E BILLIGT!!!!
Gå till väsk affären (Bredvid Kicks och MEXX, och mitt i mot expresso house typ) i sickla galleria om ni vill ha märkes väskor för billigt pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0