Snart...

Jag är i Gävle just nu. Hälsar på min systers pojkvän. Hon och jag var på stan idag. Jag fick prata av mig och det var skönt. men vi hade kul också don't get me wrong. men jag behvde bara prata.
men anledningen att det här inläget heter snart är för att på lördag den 7 augusti Kl 19:00, ska jag laga middag till min familj. min familj består av; Pappa, Mamma; Min bror Philip, Min stora syster Hannah, Hennes fästman Samuel, Min andra syster Joy, oh Jag så klart.
Jag ska servera det klassiska; Förätt, Huvudrätt och Efterrätt, jag kommer inte nämna detaljer än eftersom min familj kan läsa, och efterrätten är en överaskning. Ni får veta mer detaljer på lördag eller söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0