That's right...



Idag åkte mamma och jag till Sickla. Vi handlade för 1400 kr (Farmor pengar, hon ger oss pengar varje skol start.)
Bild nr 1) är en Gul/Grön aktig skjorta från Vera Moda. Märke: ONLY (S). 199.95:- 30% of.
Bild nr 2) är en också en Gul/Grön/Grå aktig Skjorta från Vila. Still: Flint shirt, Verdent Army (S). 299,95:-.
Bild nr 3) är en stickad Cardigan Från Vera Moda (S), 179,95:-. Bältet, Choklad Brun från H&M (S), 49,50:-.
Bild nr 4) är en Stickad Väst från H&M ('M/L' 199.00:-), En Vit Skjorta H&M ('36' 99.00:-), Bälte H&M ('S' 49,50:-), Allt från H&M.
Bild nr 5) är en svart skin jacka från Vera Moda, med luva, Märke: ONLY (M). Arizona Pu Jacket E Caviar. 599,00:-.
The Jeans are old, skorna är från sko punkten, t-shirt is old.
I alla fall när vi gick runt i alla affärer och sånt så blev jag bara arg, för att Barn och Barnvagnar stod i vägen, sen så var det gammla gubbar och tanter som gick i så långsamt, säriöst jag går snabbare i slow motion än vad dem gjorde vanligt. Sen så var det en unge som skrek så att min huvudvärk kom tillbaks tusen gånger starkare. Jag kände mig lite dåligt för att jag handlade för så mycket men när min mamma sa att det var farmor som betalade så mådde jag bättre, fast jag hade fortfarande huvudvärk... WOPPIE. Men i slut ändan åkte jag hem med snygga kläder (säger hon som inte ens i närheten är mode intresserad. Oops!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0