HMM...

I går hände den konstigaste saken. Vi hade jumpa och vi skulle träna längdhopp. Jag står i led, och väntar på att en tjej i min klass ska springa, så jag säger (Hon heter inte Klara) 'Klara springer då.' Jag ser så klart inte att Lisa hon som gick före (Inte något riktig namn heller) var kvar i sand gropen så jag tänker bara säja; Förlåt jag såg int att hon var kvar i gropen. Men jag hinner bara till namnet "Klara" När hon vänder sig om och skriker på mig att "Lisa" är fortfarande kvar i gropen. Jag vet inte vad som precis hände, en person som var en bra vän till mig hatar mig helt plötsigt. Aja Her loss. Senare låter jag killarna gå före mig för att dem har inte hoppat än, så frågar "Jeff" mig ifall han kan så före mig och jag säger; 'Visst du kan gå.' Så frågar en annan kille varför jag gjorde så och säger bara simpelt att jag är snäll, så hör man "Lisa" säga; 'Yeah Right' Jag flippar så klart ur och vänder mig om och säger 'Snäll mota andra andra inte så värst'. Jag är så trött på den där besserwissern. Jag har en känsla att klass 3-5 börjar om igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0