Känner du igen dig?

"Om man byter ut ditt ansikte, hår och bröst mot mina skulle jag döda för din kropp".
Känner du igen dig?
Om Det är...

...Ja; så vet jag hur det känns. Det är som att någon sticker in kniven i ryggen och vrider om!!

...Nej; så ska ni veta att det sårar dem som får höra det.

Om någon har sagt något liknande så sluta upp med det där. Bara för att du mår dåligt betyder det inte att alla andra i din omgivning behöver må som skit. Saker gör faktiskt ont.

Om du känner någon som säger sånt, säg till på skarpen att hon/han ska hålla tyst. för jag är 100% säker att du vet att det är fel att låta sånt sprida sig...

Det här citatet har sårat mig djupt, inte för att en kompis sa det, för att en nära vän sa det...

Kommentarer
Postat av: ♥ Lizette

Aldrig roligt att behöva höra något sånt :(

2010-08-09 @ 12:02:00
URL: http://lizette.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0