Man Undrar Ibland Vad Som Pågår I Huvudet På Vissa Människor...

Hej Hej Jag Mår Bara... GRRRRRRR!!!! Jag är så arg. Idag var det någon äklig mat i skolan med kyckling i och jag äter bara kyckligen så klart men det slutar med att jag mår jätte illa. Då kommer mat tanterna och säger att det är svamp i maten och självklart är jag ju allergisk mot svamp. Så jag försöker skicka bort dem jobbiga mat tanterna som var så dumma i huvudet att säga efter att jag har ätit maten och inte innan jag tar maten att det finns svamp i, samtidight som jag försöker att inte spy. men jag gör det senare ändå och jag går hem efteråt. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på "I Am Not A Robot" med Marina And The Dimonds med tom mage, not a nice feeling, if i may say so...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0