Låtar från serier

Alla som känner mig vet att ifall jag hör en låt på en serie eller reklam som jag gillar gör jag vad somhelst för att höra den igen. I det här inlägget är det serie låtar som gäller.

I onsdags såg jag på Grey's Anatomy och hörde en rolig låt

Everything at once - Lenka


Bones:


Some of us - Starsailor


What's in the middle - The bird an the Bee


Feel it now - Black Rebel Motorcycle Club
 

Fault line - Black Rebel Motorcycle Club


Shipwrecked - Shane Alexander


Stargate Atlantis:

Solitary Man - Johnny Cash


Heroes:


Eyes - Rouge Wave


Blue water high:


No Illusions - 78 SAAB


Hurricane - Faker


The Vampire Diaries:

Death - White Lies


Cut - Plumb


Det här är det jag orkar publicera. Jag tänker bara säga: Don't even get me started on GLEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0