HMMMM....

Kom hem för någon timme sen. Jag och min syrra har varit på bio. Vi gick och såg "I Am Number FOUR". Den var GRYM!! När man såg på den så tänkte jag att jag vill också bo i USA och få en pojkvän i high school eller att least få åka till USA. Och alla ni läsare vet ju att jag är Halv Amerikan så man har ju en länktan någonstans djupt där nere.
Det skulle vara svårt att komma här ifrån nu. Men man kommer ju alltid ha drömmen. Jag kallar den Drömmen om USA. Jag tyckte det passade:P

Det känner nästan som att USA ropar på mig, som att den vill att jag ska komma dit. Alla säger att du får åka dit när du blir äldre. Men jag vill åka dit nu!

Aja, några drömmar får vänta.

I'm Coming America Sooner than you think. I Promis.


PS. inlägg om "I AM Number FOUR" Kommer i morgon eller åtminståne så snart som möjligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0