I Am Number Four - Is Awesome



I går såg Jag och min syster på "I Am Number Four". Och den var GRYM!!! Inte precis vad jag tänkte mig men aja det var en film eller hur? Och Alex Pettyfer var ju inte helt fel heller.
I filmen hette han David, John, etc. Och alla vet ju att Alex är 21 år (1990), Britt och skit snygg.
Diana Agron spelade Sarah en fotograf'ish'. Diana är 25 år (1986), Amerikanare och rätt så känd (på grund av GLEE).
Teresa Palmer spelade Number 6, hon var Grym!. Teresa är 25 år (1986), Australienare och hur cool som helst.
Callan McAuliffe splar Sam the UFO beliver. Callan är 16 år (1995), Australienare och skit sött.

Alex Pettyfer och Teresa Palmer :P

Diana Agron as Sarah, and that's her camra:D

Älskar Number 6 klädstill ska så byta!!!

By the way älskar hennes Ducati 1098 s /Red but i would personly choose the black one :) hmmmm...

Vi får ju Självklart inte glöma den ultimata bilden:




Halla Halla later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0