It's Fierce

Ok, jag har kollat på Projekt Runway Och tappat räkningen på hur många gånger Christian Siriano (My Favourite Designer) "I'ts Feirce". 4 säsonger i rad och alla mina favorit Designers har vunnit. Förutom säsong 3 då Jeffrey Sebelia van för att jag hade 3 favoruter i den säsongen, Jeffrey, Uli Herzner och Michael Knight.
Älskade Ulis gula Bikini Klänning:P


För några år sedan när min syster blev interesserad i mode började hon titta på mer och mer på modevisnigar och projekt runway på youtube. Och när jag tittade och frågade vem t.ex. Michael Kors var tittade Joy på mig som om att jag sa att jag inte visste vad vatten och luft var, så i did my homework:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0